ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΠΣ ΤΕΙ
Φοιτητές που ακολουθούν το ΠΠΣ του πρώην Τμήματος Μηχανικών Αυτοματισμού Τ.Ε. / Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε., θα δηλώνουν τα μαθήματα του νέου ΠΠΣ (δεξιά στήλη) σύμφωνα με την αντιστοίχιση (ΠΙΑΝΑΚΑΣ ΙΙ / ΙΙΙ). ¨ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ¨. Όσοι οφείλουν μάθημα από την αριστερή στήλη θα δηλώνουν τα αντίστοιχο μάθημα της δεξιάς στήλης. Ο βαθμός θα καταχωρείτε στο νέο μάθημα ΠΠΣ ΠαΔΑ. Φοιτητές που είχαν περάσει το θεωρητικό μέρος μαθήματος ΠΠΣ ΤΕΙ και όφειλαν το Εργαστηριακό μέρος του μαθήματος ΤΕΙ, δεν χρειάζεται να δηλώσουν το αντίστοιχο μάθημα ΠαΔΑ.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Σας ενημερώνουμε, ότι η υποβολή αιτήσεων αναστολής φοίτησης καθώς και μερικής φοίτησης θα πρέπει να ολοκληρώνεται έως και μία εβδομάδα πριν την έναρξη του εκάστοτε εξαμήνου. Σχετικά με τις ημερομηνίες έναρξης των ακαδημαϊκών εξαμήνων, θα ενημερώνεστε από το ακαδημαϊκό ημερολόγιο του Πανεπιστημίου, όπου και θα αναρτώνται. Η αίτηση θα αποστείλετε με e-mail στη γραμματεία του τμήματος (
ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΤΥΧΙΑΚΩΝ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Για να αναλάβει φοιτητής ΠΠΣ ΠΑΔΑ Διπλωματική Εργασία, πρέπει να είναι >=9ου εξαμήνου και να οφείλει έως και 7 μαθήματα. (Σύνολο 54)
Οι αιτήσεις ανάληψης Πτυχιακών - Διπλωματικών Εργασιών θα αποστέλλονται στο email της Γραμματεία (
Η Ανάληψη του θέματος θα εγκρίνεται από τη Συνέλευση του Τμήματος
Η αξιολόγηση Πτυχιακών / Διπλωματικών Εργασιών θα γίνεται μετά από το τέλος κάθε εξεταστικής περιόδου.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΕΣΠΑ
Παρακαλούμε διαβάστε ΠΟΛΥ προσεκτικά τη διαδικασία για την Πρακτική σας άσκηση. Εάν μετά την ανάγνωση έχετε ακόμα απορίες, μπορείτε να αποστείλετε ερωτήσεις μέσω e–mail στο
Εδώ θα βρείτε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και τις βεβαιώσεις που χρειάζεστε
- Αίτησης Έναρξης Πρακτικής Άσκησης (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/2)
- Βεβαίωση Αποδοχής από τον ΦΥΠΑ (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/1), πλήρως συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη και σφραγισμένη από τον ΦΥΠΑ. Το αντικείμενο της Πρακτικής Άσκησης πρέπει να είναι συναφές με το αντικείμενο των σπουδών του Τμήματος και ο Επόπτης της Πρακτικής Άσκησης στον ΦΥΠΑ πρέπει να είναι έμπειρο στέλεχος - πτυχιούχος ΑΕΙ (κλάδου ΠΕ ή ΤΕ) συναφούς ειδικότητας με τον/την πρακτικά ασκούμενο/η. Αν η Πρακτική Άσκηση αφορά Φοιτητές/τριες Κύκλου Σπουδών ΤΕΙ είναι 6μηνης χρονικής διάρκειας.
- Ειδική Σύμβαση Πρακτικής Άσκησης (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/3 για τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ή ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/4 για τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ή ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/5 για ΚΥΚΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΕΙ στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ή ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/6 για ΚΥΚΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΕΙ στον ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ). Η Σύμβαση Πρακτικής Άσκησης πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από τον/την Φοιτητή/τρια και από τον ΦΥΠΑ. Η ημερομηνία έναρξης της Πρακτικής Άσκησης που θα αναγράφεται στη Σύμβαση πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 ημέρες μετά από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης ώστε να υπάρχει το χρονικό περιθώριο για την υπογραφή της Σύμβασης και από τα υπόλοιπα συμβαλλόμενα μέρη, τα οποία είναι ο Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος (Σουλτάνα Βασιλειάδου) και ο Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Διασφάλισης Ποιότητας (Σταύρος Καμινάρης). Η υπογραφή της Σύμβασης μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε ψηφιακά, ο ΦΥΠΑ και ο/η Φοιτητής/τρια μέσω gov.gr και τα μέλη του Πανεπιστημίου μέσω της ψηφιακής υπογραφής τους, είτε με φυσική υπογραφή. Σε περίπτωση φυσικής υπογραφής, ο/η Φοιτητής/τρια πρέπει να παραδώσει στην Γραμματεία του Τμήματος τέσσερα (4) αντίτυπα της Σύμβασης συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα με φυσική υπογραφή από τον/την ίδιο/ίδια και τον ΦΥΠΑ.
- Βιβλίο Πρακτικής Άσκησης (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/7) συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον ΦΥΠΑ και τον επιβλέποντα καθηγητή. Το Βιβλίο Πρακτικής Άσκησης μπορεί να τυπωθεί είτε από τον ίδιο/ίδια Φοιτητή/τρια είτε να παραληφθεί εκτυπωμένο από την Γραμματεία του Τμήματος.
- Βεβαίωση ενσήμων από τον ΕΦΚΑ (https://www.efka.gov.gr/el) ή από τον ΦΥΠΑ.
- Βεβαίωση Ολοκλήρωσης Πρακτικής Άσκησης από τον ΦΥΠΑ (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/10) για το χρονικό διάστημα απασχόλησης και το αντικείμενο δραστηριότητας του/της Φοιτητή/τριας.
- Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Πρακτικής Άσκησης από τον/την Φοιτητή/τρια (ΕΝΤΥΠΟ ΟΠ-ΕΕ/9).
ΕΝΑΡΞΗ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Η δήλωση και διανομή συγγραμμάτων, για κάθε εξάμηνο φοίτησης, θα γίνεται από τον φοιτητή μετά από σχετική ανακοίνωση στο site του Τμήματος.
Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.
Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.
Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή απορίες μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής Χρηστών του Ευδόξου (http://eudoxus.gr/OnlineReport.aspx).
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Για τη Διαγραφή από το Τμήμα μας, απαιτούνται τα παρακάτω:
- Υπεύθυνη δήλωση, με το γνήσιο της υπογραφής (μέσω gov ή ΚΕΠ), στην οποία θα λέτε ότι επιθυμείτε την διαγραφή σας από το Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής του ΠαΔΑ.
- Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας.
- Επιστροφή του Δελτίου Ακαδημαϊκής Ταυτότητας. (Ταχυδρομικά) ή με ραντεβού στη Γραμματεία
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ / ΤΡΙΕΣ
Θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στο Τμήμα μας και να σας παραθέσουμε ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες για την ομαλή προσαρμογή σας στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του Πανεπιστημίου μας:
- Τα μαθήματα ξεκινούν σύμφωνα με το Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, που παρατίθεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.uniwa.gr/epikairotita/akadimaiko-imerologio/.
- Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος (
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. >Ανακοινώσεις) - Ειδικά για το πρώτο εξάμηνο φοίτησης, δεν απαιτείται η υποβολή δήλωσης μαθημάτων.
- Οι φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου έχουν πρόσβαση σε πληθώρα υπηρεσιών, οι οποίες παρατίθενται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.uniwa.gr/foitites/.
- Η αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) υποβάλλεται από τους/τις φοιτητές/τριες ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://academicid.minedu.gov.gr/ μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών και αφού προηγηθεί η χορήγηση αριθμού μητρώου και ηλεκτρονικών Ιδρυματικών κωδικών.
- Η χορήγηση των συγγραμμάτων πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας ΕΥΔΟΞΟΣ. Απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης από τους/τις φοιτητές/τριες στη συγκεκριμένη υπηρεσία (http://eudoxus.gr/) σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τη Γραμματεία.
- Για θέματα σίτισης, στέγασης, στεγαστικού επιδόματος οι φοιτητές/τριες μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας: https://merimna.uniwa.gr/.
- Οι αιτήσεις για μετεγγραφή υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών.
- Οι φοιτητές φοιτητές/τριες θα πρέπει να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τη Γραμματεία μόνο μέσω των Ιδρυματικών λογαριασμών ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που τους αποδίδονται.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
Οι Φοιτητές που επιθυμούν βελτίωση βαθμολογίας, θα αποστέλλουν email στη Γραμματεία του Τμήματος, μία εβδομάδα πριν την έναρξη της κάθε εξεταστικής περιόδου, στο οποίο θα αναφέρετε το μάθημα με τον αντίστοιχο κωδικό που επιθυμείτε βελτίωση βαθμού.
Δικαιούστε βελτίωση βαθμού σε έως τρία μαθήματα κατά την διάρκεια των σπουδών σας.