Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Δράση για το κλίμα, ποιοτική εκπαίδευση, λιγότερες ανισότητες, υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή: αυτοί αποτελούν μονάχα μέρος των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) που υιοθετήθηκαν το 2015 από όλα τα κράτη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) και αποτελούν πλέον παγκόσμιες δεσμεύσεις στο πλαίσιο της Ατζέντας 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. 

Το CSR HELLAS πραγματοποίησε τον 8ο Φοιτητικό Διαγωνισμό για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη《Νίκος Αναλυτής》, έχοντας ως σκοπό την ανάδειξη καινοτόμων προτάσεων της φοιτητικής κοινότητας προς αυτήν την κατεύθυνση με επίκεντρο του φετινού διαγωνισμού τον ΣΒΑ 17 (Συνεργασία για τους Στόχους).

Έχοντας ως ημερομηνία εγγραφής έως 04/12/2023 και λήξης υποβολής της πρότασης 03/03/24, οι ομάδες φοιτητών, αποτελούμενες από 3-4 άτομα, κλήθηκαν να εστιάσουν σε 1 από τα 4 παρακάτω ουσιώδη θέματα:

1. Απασχόληση/Συνθήκες Εργασίας

2. Φτώχεια/ Ανθρώπινα Δικαιώματα 

3. Κλιματική Αλλαγή

4. Παραγωγή/ Κατανάλωση 

Συνολικά υποβλήθηκαν 23 εργασίες, με εκπροσώπηση 13 Πανεπιστημίων της χώρας, που κατανεμήθηκαν σε 23 διαφορετικές δυάδες αξιολογητών, έναν καθηγητή πανεπιστημίου και ένα στέλεχος εταιρίας μέλος χορηγό του CSR HELLAS, ενώ τελικώς βραβεύτηκαν 3 εξ αυτών.

Μία από τις νικήτριες ομάδες ήταν και οι φοιτητές του τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής, Λαζάρου Ειρήνη, Μιχαηλίδης Γιώργος και Τόντου Πηνελόπη, με την εργασία τους "Agrihub: Ένα περιβάλλον από ανθρώπους, για ανθρώπους." Η πρόταση τους αποσκοπούσε στην διασύνδεση παραγωγών, ενδιάμεσων και καταναλωτών, ενημερώνοντας για τις εξελίξεις στον τομέα της γεωργίας ακριβείας, αποσκοπώντας στην παραγωγή περισσότερων αγαθών με χρήση λιγότερων φυσικών πόρων, έχοντας ως moto τους "doing well, by doing good".

 
 
 
 
 
 

Οι Δηλώσεις Μαθημάτων για το Εαρινό Εξάμηνο 2023-2024 και για την Εμβόλιμη Εξεταστική 2023-2024 θα πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ στη ηλεκτρονική διεύθυνση (www.uniwa.gr) /Υπηρεσίες/Φοιτητολόγιο, με τη χρήση του ιδρυματικού λογαριασμού και αποκλειστικά κατά την χρονική περίοδο από Δευτέρα 17-06-2024 έως και Πέμπτη 20-06-2024.

Παρακαλούμε μετά τη καταχώρηση της δήλωσης μαθημάτων να ελέγχετε αν τα μαθήματα που έχουν δηλωθεί είναι σωστά και να προσέρχεστε στη Γραμματεία του Τμήματος σε περίπτωση πιθανής διαφωνίας με την αρχική σας δήλωση

Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Ιουλίου 2024 θα υποβάλλονται από 24/06/2024 έως και 30/06/2024.

Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται:

«ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ)

και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)

5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος.

Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.

Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία τον ΙΟΥΛΙΟ 2024, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.

Από 24/06/24 έως και 10/07/24, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το έντυπο 1 του Φοιτητή και εισήγηση του (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

1) Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).

2) Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).

3) Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )

4) Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.

5) Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή).

Αγαπητοί/ες, 
 
Το τμήμα ΜΒΣΠ προσκαλεί όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και όσους ενδιαφέρονται για εκπαιδευτικά θέματα με χρήση καθημερινών τεχνολογιών στο εργαστήριο (workshop) που διοργανώνεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Joinclusion από το πρόγραμμα Erasmus KA2. 
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14/6, ώρα 18:45 στο Κτήριο Κ10, Αίθουσα Κ10.018
Τοποθεσία:
Πανεπιστημιούπολη 1 
Άλσους Αιγάλεω
Αγ. Σπυρίδωνος,
Αιγάλεω Τ.Κ. 12243, Αθήνα 
 

At TU Dresden, we are looking for eleven highly qualified PhD students in different engineering fields, such as Textile Technology, Polymer Engineering, and Mechanical Engineering.

 

Within the Research Training Group (RTG) 2430  "Interactive Fiber Rubber Composites", we are researching fibre-reinforced composite materials including structurally integrated actuator and sensor networks. It aims at the simulation-based development of smart material combinations to create switchable soft-stiff-fibre-rubber- composites.

Especially in the subprojects 1 (SP 01) and 2 (SP 02), we are looking for skillful students with textile engineering background. Please find the job description in the enclosure “Cherif_9WIMI_eng_w24_194_AUTEX.pdf” as well as the details of the subprojects (“SP 01_cohorte III_EN_final.pdf” and “SP 02_cohorte III_EN_final.pdf”).

 

The remaining seven positions at the TU Dresden and the two positions at Leibniz-Institut für Polymerforschung IPF (“SP 03_cohorte III_final.pdf” and “SP 04_cohorte III_EN_final.pdf”) are from the areas of Mechanical Engineering (measurement technology, thermo-dynamics, lightweight engineering), Electrical Engineering (sensors, actuators, automatic control), Materials Science (elastomer processing), Chemistry and Physics, or Modelling and Simulation.

 

We offer in total eleven 3-year positions with full salary (4388 €/month gross in first year and 4700 €/month gross in second and third year ). Please see the job posting for more details https://tu-dresden.de/ing/forschung/graduiertenkollegs/grk2430/kohorte-iii?set_language=en and find more information on the website of RTG 2430 https://tu-dresden.de/ing/forschung/graduiertenkollegs/grk2430?set_language=en.

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη
Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1726, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1