Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Η εξέταση του μαθήματος "402-ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ" αναβάλλεται και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13/7 την ίδια ώρα (15.00-18.00)

Σας ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΕΛΚΕ ΠΑΔΑ η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Υποβολή Αιτήσεων Υποψηφιότητας από νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ 2021-2022 ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ».

 

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο εδώ

Τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής οργανώνουν σε συνεργασία το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνηκαι Βαθιά Μάθηση» (MSc in «Artificial Intelligence and Deep Learning») (ΦΕΚ 1104/Β/22-3-2021) και καλούν τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση για να ενταχθούν στο νέο τμήμα με έναρξη σπουδών το Εαρινό Εξάμηνο 2021-22 (Φεβρουάριος 2022). Ο αριθμός των θέσεων εισακτέων που προκηρύσσονται για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ορίζεται σε 30 (τριάντα) μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/ήτριες. Το ΔΠΜΣ προβλέπει καταβολή τελών φοίτησης.

Οι σπουδές προσφέρονται μόνο σε καθεστώς πλήρους φοίτησης και διαρκούν τρία (3) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Τα δύο πρώτα εξάμηνα περιλαμβάνουν διδασκαλία μαθημάτων, ενώ το 3ο εξάμηνο αφιερώνεται στην εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας. Ο ανώτατος επιτρεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης των σπουδών καθώς και η δυνατότητα προσωρινής αναστολής των σπουδώνκαθορίζονται (α) από την ισχύουσα νομοθεσία και (β) από τον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 1387/Β/8-4-2021).

Τα μαθήματα διεξάγονται στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα, ενώ οι σημειώσεις των μαθημάτων και το εκπαιδευτικό υλικό δίνονται στην αγγλική γλώσσα. Η γλώσσα συγγραφής της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η ελληνική ή αγγλική, με επιλογή του/της φοιτητή/ήτριας και σύμφωνη γνώμη του/της επιβλέποντος/ουσας.

Προκήρυξη

Έντυπο αίτησης

Περισσότερες πληροφορίες

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΙΟΥΝΙΟΥ 2021, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.

Από 10/06/21 - 18/06/21, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το έντυπο 1 του Φοιτητή και εισήγηση του (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

  • Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).
  • Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).
  • Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )
  • Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.
  • Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή

Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Ιουνίου 2021 θα υποβάλλονται από 07/6/2021 έως 13/6/2021.

Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ) και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)

5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος. Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.

Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»

ρόσκληση για συμμετοχή ως διδάσκοντας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Τεχνολογία Κλωστοϋφαντουργίας - παραδείγματα συν-δημιουργίας (Co-Creation) στην εκπαίδευση (T-CREPE)»  http://www.t-crepe.eu/ 
Με την συμμετοχή σας στο έργο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή πλατφόρμα εκμάθησης του έργου και του περιεχομένου της, για την οργάνωση και την υλοποίηση των δραστηριοτήτων συν-δημιουργίας σε κάποια από τα μαθήματα σας.
 
In the scope of the Erasmus+ ‘T-CREPE’ project (2019-2022), an innovative web-based, open-source platform has been developed (cocreationplanet.eu) to support co-creation-based learning and coaching in remote teaching environments. The platform is based on the constructionist learning theory and the approach of game-based learning. Currently, the T-Crepe platform is implemented in 4 universities in Belgium, Greece, and The Netherlands in 6 project-based courses.

The learning platform uses an imaginary planet as a metaphor to represent the 4 stages of the Design Thinking methodology as 4 fictious continents. These include course custom-based games and other tools used during the design process. Students can use the ‘ChoiCo’ gaming tool: an open source, online authoring tool for playing, designing and modifying choice-driven simulation games. Importantly, students can design their own games for their projects.

The T-Crepe platform aims to transform coaching and learning in a more effective, playful and time-efficient way for both students and teachers. Educators can strengthen their teaching, learn about innovative educational tools, and teach Design Thinking to their students. During this year, we provide free training and support to teachers and students on how to use the platform, about the design methodology and for designing course- and project-relevant games.

If you are a university instructor teaching project-based courses, contact us!

DEADLINE: 30 MAY 2021

 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Πρινιωτάκη, Πρόεδρο του Τμήματος.
 

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1216, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1