Η εξέταση του μαθήματος "402-ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ" αναβάλλεται και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13/7 την ίδια ώρα (15.00-18.00)
Η εξέταση του μαθήματος "402-ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ" αναβάλλεται και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 13/7 την ίδια ώρα (15.00-18.00)
Σας ενημερώνουμε ότι αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του ΕΛΚΕ ΠΑΔΑ η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Υποβολή Αιτήσεων Υποψηφιότητας από νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ 2021-2022 ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ».
Τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής οργανώνουν σε συνεργασία το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΠΜΣ) με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνηκαι Βαθιά Μάθηση» (MSc in «Artificial Intelligence and Deep Learning») (ΦΕΚ 1104/Β/22-3-2021) και καλούν τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση για να ενταχθούν στο νέο τμήμα με έναρξη σπουδών το Εαρινό Εξάμηνο 2021-22 (Φεβρουάριος 2022). Ο αριθμός των θέσεων εισακτέων που προκηρύσσονται για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 ορίζεται σε 30 (τριάντα) μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/ήτριες. Το ΔΠΜΣ προβλέπει καταβολή τελών φοίτησης.
Οι σπουδές προσφέρονται μόνο σε καθεστώς πλήρους φοίτησης και διαρκούν τρία (3) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Τα δύο πρώτα εξάμηνα περιλαμβάνουν διδασκαλία μαθημάτων, ενώ το 3ο εξάμηνο αφιερώνεται στην εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας. Ο ανώτατος επιτρεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης των σπουδών καθώς και η δυνατότητα προσωρινής αναστολής των σπουδώνκαθορίζονται (α) από την ισχύουσα νομοθεσία και (β) από τον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 1387/Β/8-4-2021).
Τα μαθήματα διεξάγονται στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα, ενώ οι σημειώσεις των μαθημάτων και το εκπαιδευτικό υλικό δίνονται στην αγγλική γλώσσα. Η γλώσσα συγγραφής της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας είναι η ελληνική ή αγγλική, με επιλογή του/της φοιτητή/ήτριας και σύμφωνη γνώμη του/της επιβλέποντος/ουσας.
Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΙΟΥΝΙΟΥ 2021, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.
Από 10/06/21 - 18/06/21, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (
Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):
Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Ιουνίου 2021 θα υποβάλλονται από 07/6/2021 έως 13/6/2021.
Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος
Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ) και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)
5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος. Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.
Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»
The learning platform uses an imaginary planet as a metaphor to represent the 4 stages of the Design Thinking methodology as 4 fictious continents. These include course custom-based games and other tools used during the design process. Students can use the ‘ChoiCo’ gaming tool: an open source, online authoring tool for playing, designing and modifying choice-driven simulation games. Importantly, students can design their own games for their projects.
The T-Crepe platform aims to transform coaching and learning in a more effective, playful and time-efficient way for both students and teachers. Educators can strengthen their teaching, learn about innovative educational tools, and teach Design Thinking to their students. During this year, we provide free training and support to teachers and students on how to use the platform, about the design methodology and for designing course- and project-relevant games.
If you are a university instructor teaching project-based courses, contact us!
DEADLINE: 30 MAY 2021
Γραμματεία Τμήματος:
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα Θηβών 250 & Π. Ράλλη 122 41 Αιγάλεω Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος) |
||
+30 210 538 1216, +30 210 538 1727 |
||
idpe@uniwa.gr |