Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Nea_Paratasi_Dianomis_Xeimerinou_2021.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής για τους φοιτητές.Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022. Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.

Καλούνται οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην εξεταστική περίοδο του χειμερινού εξαμήνου 2021-2022 για βελτίωση βαθμολογίας, σύμφωνα με το άρθρο 38, παρ. 5 του Εσωτερικού Κανονισμού του Πανεπιστημίου να αποστείλουν με email σχετική αίτηση στη γραμματεία του τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) έως και την Τετάρτη 02.02.2022.

Καλούνται οι φοιτητές επί πτυχίω που επιθυμούν να εξεταστούν σε κάποιο μάθημα (εαρινού εξαμήνου) να δηλώσουν συμμετοχή ως εξής:

  1. Εγγραφή στο μάθημα "ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ" στο eclass
  2. Στο παράθυρο που ζητάει τον λόγο εγγραφής στο μάθημα, αναφέρετε το μάθημα/τα μαθήματα στα οποία προτίθεστε να εξεταστείτε.

* Η εμβόλιμη εξεταστική αφορά μαθήματα εαρινού εξαμήνου και φοιτητές που οφείλουν έως και 5 μαθήματα για να καταστούν πτυχιούχοι (ολοκληρωμένη πρακτική, πτυχιακή/διπλωματική)

** Η δήλωση συμμετοχής στο eclass είναι υποχρεωτική. Η μη δήλωση μαθήματος συμμετοχής συνεπάγεται στην αδυναμία εξέτασης αυτού.

*** Η παραπάνω διαδικασία δεν αφορά την εξεταστική του χειμερινού εξαμήνου.

Παρακαλούμε η διαδικασία να έχει ολοκληρωθεί έως το Σάββατο 29/01/2022

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.

Από 19/01/22 - 26/01/22, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το έντυπο 1 του Φοιτητή και εισήγηση του (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

1) Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).

2) Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).

3) Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )

4) Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.

5) Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή).

Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών σε εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης με αριθμό 159751/Z1/ 8-12-2021 : Τροποποίηση της υπό στοιχεία 174955/Ζ1/23-12-2020 (ΦΕΚαρ.5716/Β’/24-12-2020) κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός προϋποθέσεων και διαδικασίας χορήγησης βραβείου Αριστείας από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», (ΦΕΚ αρ.5704/B’/9-12-2021) ανακοινώνει την έγκριση προγράμματος υποτροφιών με σκοπό τη χορήγηση βραβείων αριστείας σε πτυχιούχους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης για το ακαδ. έτος 2020-2021.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Διαβιβαστικό ΙΚΥ

Aνακοινώνεται ότι η εξέταση των επι πτυχίω φοιτητών, σε όσα μαθήματα δεν πραγματοποιήθηκε μέχρι και σήμερα (3/11/2021), μετατίθεται για την προσεχή εξεταστική περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2022. Το σχετικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί προσεχώς. Η βαθμολογία για όλα τα μαθήματα της επι πτυχίω εξεταστικής θα καταχωρηθεί στο φοιτητολόγιο μετά την εν λόγω εξεταστική περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2022. Για οποιαδήποτε επιμέρους διευκρίνιση, παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Πρόεδρο του τμήματος, Καθ. Θ. Γκανέτσο (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

H Αν. Πρόεδρου του τμήματος
Ε. Α. Λελίγκου
Αν. Καθηγήτρια

Καλούνται οι φοιτητές των οποίων κυρώθηκε στους Πίνακες η αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, να αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος Υποδοχής τους στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής έως και την 20η Δεκεμβρίου 2021, τα παρακάτω:

α) Την αίτηση μετεγγραφής όπως αυτή εξάγεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων,

β) Τα δικαιολογητικά που αναγράφονται στην παραπάνω Αίτηση, σύμφωνα με τη δέσμευσή τους σε αυτή*.

*Σ.Σ.: Επισημαίνεται ότι στις περιπτώσεις που δεν υπεβλήθη δήλωση αποποίησης μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος, η αποποίηση θα γίνεται με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης, θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής, στο Τμήμα/Σχολή Υποδοχής, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 13 της με αριθμ. 142413/19-10-2020 Απόφασης του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 4617).

Το θέμα του μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας προς τη Γραμματεία του Τμήματος Υποδοχής θα πρέπει να είναι ως εξής:

ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ_ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ (π.χ.: ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ_ΠΑΠΠΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ).

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά θα πρέπει να επισυναφθούν μόνο ως αρχεία μορφής pdf. Άλλου τύπου αρχεία (φωτογραφίας, κ.λπ.) δεν είναι αποδεκτά.

Μπορείτε να αναζητήσετε τα στοιχεία επικοινωνίας των Γραμματειών των Τμημάτων του Πανεπιστημίου μας, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:

https://www.uniwa.gr/spoydes/scholes-kai-tmimata/

Αιγάλεω, 02/12/2021

Η Αντιπρύτανις Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας

Καθηγήτρια Ευσταθία Παπαγεωργίου

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1216, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1