Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΙΟΥΝΙΟΥ 2021, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.
Από 10/06/21 - 18/06/21, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (
Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):
Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Ιουνίου 2021 θα υποβάλλονται από 07/6/2021 έως 13/6/2021.
Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος
Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ) και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)
5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος. Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.
Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»
The learning platform uses an imaginary planet as a metaphor to represent the 4 stages of the Design Thinking methodology as 4 fictious continents. These include course custom-based games and other tools used during the design process. Students can use the ‘ChoiCo’ gaming tool: an open source, online authoring tool for playing, designing and modifying choice-driven simulation games. Importantly, students can design their own games for their projects.
The T-Crepe platform aims to transform coaching and learning in a more effective, playful and time-efficient way for both students and teachers. Educators can strengthen their teaching, learn about innovative educational tools, and teach Design Thinking to their students. During this year, we provide free training and support to teachers and students on how to use the platform, about the design methodology and for designing course- and project-relevant games.
If you are a university instructor teaching project-based courses, contact us!
DEADLINE: 30 MAY 2021
Ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, αποτελούμενη από τους καθηγητές της Σχολής Μηχανικών: Καλκάνη Κων/νο, Καμινάρη Σταύρο, Παπαγέωργα Παναγιώτη του Τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Πυρομάλη Δημήτριο του Τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής κατασκεύασε χαμηλού κόστους μηχανικούς αναπνευστήρες (πλαστικό και μεταλλικό) μίας χρήσης.
Ειδικότερα, αξιοποιώντας αρχικά σχέδια της συσκευής RapidVent για τρισδιάστατη εκτύπωση (3D printing) από το Πανεπιστήμιο του Illinois, ΗΠΑ - το οποίο προέβη στην παραγωγή μηχανικών αναπνευστήρων με την εν λόγω τεχνολογία – διερεύνησε τη δυνατότητα βελτιστοποίησης και παραγωγής τους στο ΠΑΔΑ.
Τελικός στόχος είναι να δοθεί ευχερής εναλλακτική λύση στο πρόβλημα έλλειψης αναπνευστήρων στα συστήματα υγείας παγκοσμίως, σε περιόδους πανδημίας, για την υποστήριξη ατόμων με αναπνευστική δυσχέρεια που να μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα παροχής οξυγόνου σε ένα νοσοκομείο ή ακόμη και αξιοποιώντας μια φιάλη οξυγόνου και μάλιστα με δυνατότητα άμεσης μαζικής παραγωγής.
Η προσθετική κατασκευή (additive manufacturing), όπου εμπίπτει η εν λόγω τεχνολογία, είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο πεδίο, που έχει εξελιχθεί από τις απλές εφαρμογές τρισδιάστατων εκτυπωτών σε έναν εντελώς νέο τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής αντικειμένων.
Οι συγκεκριμένοι αναπνευστήρες, εν συνεχεία, δοκιμάστηκαν με χρήση σχετικής διάταξης προσομοίωσης πραγματικών συνθηκών λειτουργίας. Τα αρχικά αποτελέσματα κρίνονται θετικά, τόσο στην ποιότητα κατασκευής όσο και στην απόδοση τους (ρύθμιση ρυθμού εισπνοή-εκπνοής, λειτουργία βαλβίδας εκτάκτου ανάγκης κλπ.).
Ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ συνεχάρη την ερευνητική ομάδα και την ευχαρίστησε για το έργο της δηλώνοντας την συνεχή υποστήριξη του Ιδρύματος σε σχετικές δράσεις. Ακόμη, τόνισε τη σημασία της διεπιστημονικής συνεργασίας που καλλιεργείται στο ΠΑΔΑ, αναδεικνύοντας το ως πρωτοπόρο Πανεπιστήμιο χρήσιμης καινοτομίας.
Για να δείτε το πρόγραμμα, κάντε click εδώ
Σημαντικές πληροφορίες
Σε εφαρμογή του ΦΕΚ 1818/29.04.2021 τ.Β΄ "Διεξαγωγή των κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021":
Σας ενημερώνουμε οτι το τμήμα Διεθνών Αδακημαϊκών Θεμάτων & ανταλλαγής φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής προκηρύσσει θέσεις πρακτικής άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasus+ για το εαρινό εξάηνο 2020-2021.
Το τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης & Παραγωγής ενημερώνει τους φοιτητές ότι για το διάστημα Ιούνιος 2021 – Ιούλιος 2021 διατίθενται πενήντα (50) θέσεις πρακτικής άσκησης μέσω της Πράξης «Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής», με πιθανότητα έναρξης πρακτικής άσκησης στις 01/06/2021, 15/06/2021, 01/07/2021, 15/07/2021.
Γραμματεία Τμήματος:
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα Θηβών 250 & Π. Ράλλη 122 41 Αιγάλεω Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος) |
||
+30 210 538 1726, +30 210 538 1727 |
||
idpe@uniwa.gr |