Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΙΟΥΝΙΟΥ 2021, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.

Από 10/06/21 - 18/06/21, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το έντυπο 1 του Φοιτητή και εισήγηση του (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

  • Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).
  • Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).
  • Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )
  • Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.
  • Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή

Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Ιουνίου 2021 θα υποβάλλονται από 07/6/2021 έως 13/6/2021.

Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ) και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)

5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος. Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.

Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»

ρόσκληση για συμμετοχή ως διδάσκοντας στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Τεχνολογία Κλωστοϋφαντουργίας - παραδείγματα συν-δημιουργίας (Co-Creation) στην εκπαίδευση (T-CREPE)»  http://www.t-crepe.eu/ 
Με την συμμετοχή σας στο έργο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή πλατφόρμα εκμάθησης του έργου και του περιεχομένου της, για την οργάνωση και την υλοποίηση των δραστηριοτήτων συν-δημιουργίας σε κάποια από τα μαθήματα σας.
 
In the scope of the Erasmus+ ‘T-CREPE’ project (2019-2022), an innovative web-based, open-source platform has been developed (cocreationplanet.eu) to support co-creation-based learning and coaching in remote teaching environments. The platform is based on the constructionist learning theory and the approach of game-based learning. Currently, the T-Crepe platform is implemented in 4 universities in Belgium, Greece, and The Netherlands in 6 project-based courses.

The learning platform uses an imaginary planet as a metaphor to represent the 4 stages of the Design Thinking methodology as 4 fictious continents. These include course custom-based games and other tools used during the design process. Students can use the ‘ChoiCo’ gaming tool: an open source, online authoring tool for playing, designing and modifying choice-driven simulation games. Importantly, students can design their own games for their projects.

The T-Crepe platform aims to transform coaching and learning in a more effective, playful and time-efficient way for both students and teachers. Educators can strengthen their teaching, learn about innovative educational tools, and teach Design Thinking to their students. During this year, we provide free training and support to teachers and students on how to use the platform, about the design methodology and for designing course- and project-relevant games.

If you are a university instructor teaching project-based courses, contact us!

DEADLINE: 30 MAY 2021

 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Πρινιωτάκη, Πρόεδρο του Τμήματος.
 

Ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, αποτελούμενη από τους καθηγητές της Σχολής Μηχανικών: Καλκάνη Κων/νο, Καμινάρη Σταύρο, Παπαγέωργα Παναγιώτη του Τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Πυρομάλη Δημήτριο του Τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής κατασκεύασε χαμηλού κόστους μηχανικούς αναπνευστήρες (πλαστικό και μεταλλικό) μίας χρήσης.
Ειδικότερα, αξιοποιώντας αρχικά σχέδια της συσκευής RapidVent για τρισδιάστατη εκτύπωση (3D printing) από το Πανεπιστήμιο του Illinois, ΗΠΑ - το οποίο προέβη στην παραγωγή μηχανικών αναπνευστήρων με την εν λόγω τεχνολογία – διερεύνησε τη δυνατότητα βελτιστοποίησης και παραγωγής τους στο ΠΑΔΑ.

Τελικός στόχος είναι να δοθεί ευχερής εναλλακτική λύση στο πρόβλημα έλλειψης αναπνευστήρων στα συστήματα υγείας παγκοσμίως, σε περιόδους πανδημίας, για την υποστήριξη ατόμων με αναπνευστική δυσχέρεια που να μπορούν να χρησιμοποιούν το σύστημα παροχής οξυγόνου σε ένα νοσοκομείο ή ακόμη και αξιοποιώντας μια φιάλη οξυγόνου και μάλιστα με δυνατότητα άμεσης μαζικής παραγωγής. 

Η προσθετική κατασκευή (additive manufacturing), όπου εμπίπτει η εν λόγω τεχνολογία, είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο πεδίο, που έχει εξελιχθεί από τις απλές εφαρμογές τρισδιάστατων εκτυπωτών σε έναν εντελώς νέο τρόπο σχεδιασμού και κατασκευής αντικειμένων.

Οι συγκεκριμένοι αναπνευστήρες, εν συνεχεία, δοκιμάστηκαν με χρήση σχετικής διάταξης προσομοίωσης  πραγματικών συνθηκών λειτουργίας. Τα αρχικά αποτελέσματα κρίνονται θετικά, τόσο στην ποιότητα κατασκευής όσο και στην απόδοση τους (ρύθμιση ρυθμού εισπνοή-εκπνοής, λειτουργία βαλβίδας εκτάκτου ανάγκης κλπ.).

Ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ συνεχάρη την ερευνητική ομάδα  και την ευχαρίστησε για το έργο της δηλώνοντας την συνεχή υποστήριξη του Ιδρύματος σε σχετικές δράσεις. Ακόμη, τόνισε τη σημασία της διεπιστημονικής συνεργασίας που καλλιεργείται στο ΠΑΔΑ, αναδεικνύοντας το ως πρωτοπόρο Πανεπιστήμιο χρήσιμης καινοτομίας.

 Σχετικό άρθρο στο esos


Για να δείτε το πρόγραμμα, κάντε click εδώ


Σημαντικές πληροφορίες

Σε εφαρμογή του ΦΕΚ 1818/29.04.2021 τ.Β΄ "Διεξαγωγή των κατατακτηρίων εξετάσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021":

  • Δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις έχουν όσοι υπέβαλαν αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά κατά την τεθείσα προθεσμία (1-15/11/2020), σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ1/192329/Β3/13-12-2013 υπουργική απόφαση.
  • Η διεξαγωγή των κατατακτηρίων εξετάσεων θα πραγματοποιηθεί, με αναλογική εφαρμογή των μέτρων πρόληψης και προστασίας του άρθρου 20 της υπό στοιχεία Δ.1α/Γ.Π.οικ.69543/31.10.2020 (Β’ 4810) κοινής υπουργικής απόφασης, όπως εκάστοτε ισχύει.
  • Οι υποψήφιοι και οι επιτηρητές οφείλουν να φορούν μάσκα, σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας τους στους χώρους του Τμήματος, τόσο εσωτερικούς όσο και εξωτερικούς. Μεταξύ των υποψηφίων και των επιτηρητών πρέπει να τηρείται η μέγιστη δυνατή απόσταση και σε καμία περίπτωση μικρότερη του 1,5 μέτρου.
  • Για την είσοδο και παρουσία τόσο των υποψηφίων όσο και των επιτηρητών στις αίθουσες των εξετάσεων, απαιτείται η επίδειξη αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού τεστ (selftest) που πραγματοποιήθηκε εντός των τελευταίων 24 ωρών. Εναλλακτικά, δεκτό γίνεται αρνητικό αποτέλεσμα άλλου τύπου διαγνωστικού τεστ (rapid ή CPR) εντός των τελευταίων 72 ωρών.

Σας ενημερώνουμε οτι το τμήμα Διεθνών Αδακημαϊκών Θεμάτων & ανταλλαγής φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής προκηρύσσει θέσεις πρακτικής άσκησης στο πλαίσιο του προγράμματος Erasus+ για το εαρινό εξάηνο 2020-2021.

Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

Το τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης & Παραγωγής ενημερώνει τους φοιτητές ότι για το διάστημα Ιούνιος 2021 – Ιούλιος 2021 διατίθενται πενήντα (50) θέσεις πρακτικής άσκησης μέσω της Πράξης «Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής», με πιθανότητα έναρξης πρακτικής άσκησης στις 01/06/2021, 15/06/2021, 01/07/2021, 15/07/2021.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη
Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1726, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1