Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Σε ένα από τα καλύτερα τμήματα και πιο πολλά υποσχόμενα στον τομέα της επαγγελματικής αποκατάστασης κατατάσσει το τμήμα μας, μεταξύ άλλων, σε άρθρο στην εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ” ο σύμβουλος σταδιοδρομίας κ. Χρήστος Ταουσάνης. Συνολικά απο το πανεπιστήμιο μας επιλέγει όχι ένα αλλά δύο τμήματα.  Επισυνάπτεται η δημοσίευση άρθρου στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ (Φύλλο 4/2/2021) σχετικά τις προοπτικές των αποφοίτων του Τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Αναδημοσιεύουμε αυτό το άρθρο ώστε να αποτελέσει την αρχή μιας εποικοδομητικής ενημέρωσης του κόσμου για το Τμήμα μας.

Screenshot 2021 02 12 at 09.56.44

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε την υποχρέωση μας στη συλλογή και καταγραφή των φοιτητών ΦΜΕΑ. Έχουν ήδη γίνει σημαντικές δράσεις από το ίδρυμα και υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία προσβάσιμα. Παρακάτω αναφέρονται πολύ χρήσιμοι σύνδεσμοι. Θα παρακαλούσαμε να τους επισκεφτείτε και ενημερωθείτε στα πλαίσια των υποχρεώσεων μας στη διεξαγωγή εξετάσεων:

1.Εσωτερικός κανονισμός Παδα.

https://prosvasi.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/328/2021/01/Εσωτερικός-κανονισμός-λειτουργίας-του-Πανεπιστημίου-Δυτικής-Αττικής.pdf

1α.Βασικό συναφές είναι το Άρθρο 37

1β.Συναφή σχετικά άρθρα είναι τα Άρθρο 59/Παράγραφος 7 και Άρθρο 61.

2.Ιστοτοπος της δράσης ΠΡΟΣΒΑΣΗ με πολλές σχετικές πληροφορίες για φοιτητές ΦΜΕΑ.

https://prosvasi.uniwa.gr/

3. Αναλυτικές οδηγίες για εξέταση φοιτητών ΦΜΕΑ

https://prosvasi.uniwa.gr/wp-content/uploads/sites/328/2021/01/ΠΑΔΑ_ΟΔΗΓΙΕΣ_ΕΞΕΤΑΣΗ_ΦμΕΑ_ΙΟΥΝΙΟΣ_2020_v3.pdf

Υπεύθυνοι Καθηγητές του Τμήματος μας ειναι οι:

Γεώργιος Πρινιωτάκης, Υπεύθυνος Τμήματος

Δημήτριος Νικολόπουλος, Αναπληρωτής Υπεύθυνος

Οι Κατευθυντήριες Οδηγίες σχετικά με τους ενδεδειγμένους τρόπους εξέτασης των ΦμεΑ απευθύνονται προς όλα τα μέλη του Διδακτικού Προσωπικού με σκοπό την ένταξη και ισότιμη φοίτηση των ΦμεΑ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ).

Κανονισμός θεσμού Ακαδημαϊκού/ής Συμβούλου ΦμεΑΑκαδημαϊκού/ής Συμβούλου ΦμεΑ

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου 2021, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  

από 28/1/21 -03/2/21,

συνυποβάλλοντας εισήγηση του επιβλέποντος Καθηγητή (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

  • Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).
  • Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).
  • Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )
  • Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.
  • Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή).

Καλούνται οι φοιτητές/τριες που σκοπεύουν ή επιθυμούν να λάβουν μέρος στην εξεταστική περίοδο του Χειμερινού Εξαμήνου του Ακ. Έτους 2020- 2021 (Φεβρουάριος 2021) να εγγραφούν (εφόσον δεν το έχουν ήδη κάνει) στην πλατφόρμα eclass και συγκεκριμένα σε όλα τα μαθήματα τα οποία έχουν δηλώσει και επιθυμούν να εξεταστούν.

Οι φοιτητές θα πρέπει να αποδεχθούν τη «Δήλωση Συμμετοχής στις Εξετάσεις» που θα είναι αναρτημένη από το Διδάσκοντα του μαθήματος στο eclass, η οποία θα αποτελεί και την απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής τους στην εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος. Αυτές οι φόρμες δηλώσεων θα παραμείνουν ενεργές μέχρι 27/01/21.

Επιπροσθέτως οι ΦμΕΑ θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τον διδάσκοντα δηλώνοντας την συμμετοχή τους στην εξέταση.

Η εγγραφή στο eclass και η αποδοχή της φόρμας «Δήλωση Συμμετοχής στις Εξετάσεις» θα πρέπει να υλοποιηθούν άμεσα για όλους (και ΦμΕΑ), και σε κάθε περίπτωση μέχρι την 27/01/21.

Το σύνολο της διαδικασίας συμμετοχής στην εξέταση καλύπτεται από τα ανακοινωθέντα στον σύνδεσμο https://www.uniwa.gr/remote-exams/ τον οποίο παρακαλούνται να διαβάσουν προσεκτικά οι συμμετέχοντες και οργανωτές εξέτασης από απόσταση.

Μετά από Απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος, ενημερώνουμε τους φοιτητές ότι κατά την εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου 2021 θα διεξαχθούν εξετάσεις μόνο για τα μαθήματα που διεξήχθησαν κατά το χειμερινό εξάμηνο Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021

Οι αιτήσεις βελτίωσης βαθμολογίας για την εξεταστική περίοδο Φεβρουαρίου 2021 θα υποβάλλονται από 18/1/2021 έως 24/1/2021. Οι αιτήσεις αποστέλλονται με ηλεκτρονικό μήνυμα στο επίσημο mail του Τμήματος Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Στο θέμα του μηνύματος θα αναγράφεται: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΦΟΙΤΗΤΗ (ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ & ΑΡ.ΜΗΤΡΩΟΥ) και μέσα στο κείμενο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο τίτλος του μαθήματος και ο κωδικός του.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου (Φ.Ε.Κ. 4621/21.10.20 Άρθρο 38 παρ.5)

5. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε μάθημα που έχει εξετασθεί επιτυχώς, ύστερα από αίτησή του προς τη Γραμματεία του οικείου Τμήματος. Στις περιπτώσεις αυτές, οι φοιτητές εξετάζονται κατά τις εξεταστικές περιόδους στις οποίες διεξάγονται οι εξετάσεις του συγκεκριμένου μαθήματος και όχι κατ’ εξαίρεση.

Η αίτηση υποβάλλεται πριν την εξεταστική περίοδο σε καθορισμένες ημερομηνίες οι οποίες καθορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Ο φοιτητής διατηρεί δικαίωμα βελτίωσης βαθμολογίας σε έως τρία (3) μαθήματα συνολικά στη διάρκεια των σπουδών του και μία μόνο φορά ανά μάθημα. Μεταξύ των βαθμών της εξέτασης και της επανεξέτασης που θα λάβει ο φοιτητής, επιλέγεται ο μεγαλύτερος από τους δύο.»

Καλούνται οι φοιτητές των οποίων κυρώθηκε στους Πίνακες η αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, να αποστείλουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος Υποδοχής τους στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής έως και την 20η Δεκεμβρίου 2020, τα παρακάτω:


α) Την αίτηση μετεγγραφής όπως αυτή εξάγεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων,

β) Τα δικαιολογητικά που αναγράφονται στην παραπάνω Αίτηση, σύμφωνα με τη δέσμευσή τους σε αυτή.

Το θέμα του μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας θα πρέπει να είναι ως εξής:

ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ_ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ (π.χ.: ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ_ΠΑΠΠΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ).

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά θα πρέπει να επισυναφθούν μόνο ως αρχεία μορφής pdf. Άλλου τύπου αρχεία (φωτογραφίας, κ.λπ.) δεν είναι αποδεκτά.

Τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 δεν θα πραγματοποιηθούν οι εκπαιδευτικές και διοικητικές λειτουργίες του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στο πλαίσιο του εορτασμού της Επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Οι Πρυτανικές Αρχές του Πανεπιστημίου

Η PLANET Α.Ε., κορυφαία Ελληνική εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με νέους και να τους εντάξει στην ομάδα διοικητικής υποστήριξης πελατών της εταιρείας στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ-Aυτονομώ». Ως μέλη της ομάδας του προγράμματος οι νέοι που θα επιλεγούν θα αναλάβουν την καθοδήγηση και υποστήριξη πελατών της εταιρείας για την επιτυχημένη υποβολή αίτησης στο συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΣΠΑ πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης κατοικιών.

Καθήκοντα

  • Ενημέρωση, καθοδήγηση και υποστήριξη πελατών καθ’ όλη τη διάρκεια διεκπεραίωσης των υποθέσεων/αιτήσεων τους
  • Συλλογή και έλεγχος δικαιολογητικών και απαραίτητων εγγράφων
  • Επικοινωνία με ενεργειακούς επιθεωρητές, μελετητές και άλλους εμπλεκόμενους με σκοπό την ορθή προετοιμασία των φακέλων των πελατών της εταιρείας
  • Δημιουργία και διαχείριση φακέλου αίτησης πελατών
  • Υποβολή Αιτήσεων εκ μέρους των πελατών στο σχετικό σύστημα (ηλεκτρονική πλατφόρμα) χρηματοδότησης

Απαιτούμενα Προσόντα

  • Σπουδές θετικών επιστημών (ολοκληρωμένες και μη).
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας.
  • Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ
  • Ικανότητα ιεράρχησης προτεραιοτήτων και προγραμματισμού δραστηριοτήτων
  • Ικανότητα ολοκλήρωσης εργασιών εντός καθορισμένων προθεσμιών
  • Ομαδικό πνεύμα

Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία θα ληφθεί σοβαρά υπόψη Βιογραφικά μπορούν να σταλούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με τίτλο JC- TECHNICAL SUPPORT

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη
Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1726, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1