Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Ανακοινώσεις Τμήματος

Η Ε.Δ.Ε. του ΔΠΜΣ απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο/η μέλος της ακαδημαϊκής
κοινότητας του Τμήματος (διδάσκοντες/ουσες, φοιτήτριες/τές, υποψήφιοι διδάκτορες) να
παρακολουθήσει την παρουσίαση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας που εκπονήθηκε στο
πλαίσιο του παρόντος ΔΠΜΣ, με τα εξής στοιχεία:

Περισσότερες πληροφορίες

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για εξέταση πτυχιακών/διπλωματικών εργασιών παρατείνεται έως και την Παρασκευή 23/9/2022.

Για λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία μπορείτε να ανατρέξετε στην προηγούμενη σχετική ανακοίνωση εδώ

Λόγω της καθυστέρησης αποστολής των ηλεκτρονικών καταστάσεων από το ΥΠΑΙΘ και την κατά συνέπεια καθυστερημένη αποστολή των Ιδρυματικών κωδικών στους φοιτητές μας, η υποβολή των δικαιολογητικών εγγραφής μέσω της Ιδρυματικής πλατφόρμας preregister.uniwa.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί έως και τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

Για τη Διαγραφή από το Τμήμα μας, απαιτούνται τα παρακάτω: 

  1. Υπεύθυνη δήλωση, με το γνήσιο της υπογραφής, στην οποία θα λέτε ότι επιθυμείτε την διαγραφή σας από το Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής του ΠαΔΑ. 
  2. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας. 
  3. Επιστροφή του Δελτίου Ακαδημαϊκής Ταυτότητας. (Ταχυδρομικά) ή με ραντεβού στη Γραμματεία. 

Η Ε.Δ.Ε. του ΔΠΜΣ απευθύνει ανοικτή πρόσκληση σε κάθε ενδιαφερόμενο/η μέλος της ακαδημαϊκής
κοινότητας του Τμήματος (διδάσκοντες/ουσες, φοιτήτριες/τές, υποψήφιοι διδάκτορες) να
παρακολουθήσει την παρουσίαση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας που εκπονήθηκε στο
πλαίσιο του παρόντος ΔΠΜΣ.

Σχετικό αρχείο

Οι φοιτητές που επιθυμούν να εξεταστούν στην πτυχιακή/διπλωματική τους εργασία μετά την εξεταστική περίοδο ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022, μπορούν να υποβάλουν αίτηση (έντυπο 1) μέσω email στον επιβλέποντα Καθηγητή.

Από 09/09/22 - 18/09/22, ο επιβλέπων Καθηγητής, υποβάλει μέσω email στη Γραμματεία (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.), το έντυπο 1 του Φοιτητή και εισήγηση του (έντυπο 2) με ψηφιακή υπογραφή, μετά τον έλεγχο της εργασίας για λογοκλοπή, μέσω του ειδικού λογισμικού του Πανεπιστημίου.

Επισημαίνεται (βάσει του Εσωτερικού Κανονισμού του Ιδρύματος και των εγγράφων που αφορούν το Ιδρυματικό Αποθετήριο):

  • Στο κύριο σώμα της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, πρέπει να περιλαμβάνονται μετά την σελίδα τίτλου, τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και να ακολουθεί η σχετική «Δήλωση συγγραφέα» (Έντυπο 3).
  • Ο φοιτητής έχει την ευθύνη της κατάθεσης αντιτύπου της πτυχιακής/διπλωματικής εργασίας, σε ηλεκτρονική ή/και σε έντυπη μορφή για την επιτροπή εξέτασης (σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα Καθηγητή).
  • Οι εργασίες και πριν αναρτηθούν στο Ιδρυματικό Αποθετήριο πρέπει να φέρουν ψηφιακή υπογραφή του Επιβλέποντα Καθηγητή και των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής. Με την ψηφιακή υπογραφή του, ο Επιβλέπων Καθηγητής δηλώνει ότι η εργασία έχει αξιολογηθεί και βαθμολογηθεί, καθώς και ότι συμφωνεί με το χρονικό περιορισμό στην πρόσβαση στο πλήρες κείμενο της εργασίας (Οδηγίες «Πολυνόη»: https://www.uniwa.gr/idrymatiko-apothetirio-polynoi/ )
  • Μετά την εξέταση και την ψηφιακή υπογραφή της εργασίας από τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής, η εργασία αναρτάται στο Ιδρυματικό Αποθετήριο από τον ίδιο τον φοιτητή. (https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/ ). Η αυτοαπόθεση αποτελεί προϋπόθεση για τη λήψη του Πτυχίου/Διπλώματος.
  • Ο επιβλέπων καθηγητής υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος το πρακτικό εξέτασης με τη βαθμολογία μελών (ανά φοιτητή).

Αγαπητές νέες φοιτήτριες και αγαπητοί νέοι φοιτητές,

Θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την εισαγωγή σας στο Τμήμα μας και να σας ευχηθούμε καλή αρχή στις σπουδές σας.

Μετά την ολοκλήρωση της προεγγραφής σας μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (https://eregister.it.minedu.gov.gr/), θα πρέπει να υποβάλετε στο Τμήμα μας τα παρακάτω συμπληρωματικά δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας:

  • Εκτυπωμένη αίτηση εγγραφής από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ή σε μορφή αρχείου Pdf).
  • Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
  • Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας.
  • Πιστοποιητικό γέννησης (μόνον για άρρενες για την έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής χρήσης).

Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών, θα πρέπει να υποβάλουν:

  • Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.
  • Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.

Η ολοκλήρωση της εγγραφής όλων των νεοεισαχθέντων φοιτητών θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ως εξής:

Α) Υποβολή των παραπάνω δικαιολογητικών μέσω της πλατφόρμας preregister.uniwa.gr,  η οποία θα είναι προσβάσιμη από 15 έως και 24 Σεπτεμβρίου 2022. Για την είσοδο στην πλατφόρμα απαιτούνται οι Ιδρυματικοί κωδικοί που θα αποσταλούν στους/στις φοιτητές/τριες μέσω SMS ή και e-mail (βάσει των στοιχείων επικοινωνίας που δήλωσαν στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου), από το Πανεπιστήμιο μας έως την 15η Σεπτεμβρίου

ή

Β) Αποστολή των παραπάνω δικαιολογητικών με ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στη Γραμματεία του Τμήματος. Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης στην υπηρεσία ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ/εταιρεία courier) είναι η 24η Σεπτεμβρίου 2022.

Σε περίπτωση τροποποίησης των ανωτέρω προθεσμιών θα  αναρτηθεί ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

Στοιχεία επικοινωνίας της Γραμματείας του Τμήματος:

Διεύθυνση: Π. Ράλλη & Θηβών 250, Αιγάλεω 12241
Τηλέφωνο: 210 538-1219, -1726, -1727, -1032

e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ώρες κοινού: Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 12:00-14:00 Αίθουσα ΖΑ207

Αγαπητές νέες φοιτήτριες και αγαπητοί νέοι φοιτητές,

Θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στο Τμήμα μας και να σας παραθέσουμε ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες για την ομαλή προσαρμογή σας στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του Πανεπιστημίου μας:

  • Τα μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 ξεκινούν στις 10 Οκτωβρίου 2022 σύμφωνα με το Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, που παρατίθεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.uniwa.gr/epikairotita/akadimaiko-imerologio/.
  • Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. >Ανακοινώσεις)
  • Ειδικά για το πρώτο εξάμηνο φοίτησης, δεν απαιτείται η υποβολή δήλωσης μαθημάτων.
  • Οι φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου έχουν πρόσβαση σε πληθώρα υπηρεσιών, οι οποίες παρατίθενται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.uniwa.gr/foitites/.
  • Η αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) υποβάλλεται από τους/τις φοιτητές/τριες ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://academicid.minedu.gov.gr/ μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών και αφού προηγηθεί η χορήγηση αριθμού μητρώου και ηλεκτρονικών Ιδρυματικών κωδικών.
  • Η χορήγηση των συγγραμμάτων πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας ΕΥΔΟΞΟΣ. Απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης από τους/τις φοιτητές/τριες στη συγκεκριμένη υπηρεσία (http://eudoxus.gr/) σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τη Γραμματεία.
  • Για θέματα σίτισης, στέγασης, στεγαστικού επιδόματος οι φοιτητές/τριες μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας: https://merimna.uniwa.gr/.
  • Οι αιτήσεις για μετεγγραφή υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών.
  • Οι φοιτητές φοιτητές/τριες θα πρέπει να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τη Γραμματεία μόνο μέσω των Ιδρυματικών λογαριασμών ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που τους αποδίδονται.

Στοιχεία επικοινωνίας της Γραμματείας του Τμήματος:

Διεύθυνση: Π. Ράλλη & Θηβών 250, Αιγάλεω 12241

Τηλέφωνο: 210 538-1219, -1726, -1727, -1032

e-mail: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ώρες κοινού: Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη 12:00-14:00 Αίθουσα ΖΑ207

Ανάδειξη εκπροσώπου Ε.ΔΙ.Π. και του αναπληρωτή του στη Γενική Συνέλευση των τριών (3) Τομέων του Τμήματος Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής

Σχετικό αρχείο

Επικοινωνία

 Γραμματεία Τμήματος:

  Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής 
Πανεπιστημιούπολη
Αρχαίου Ελαιώνα
Θηβών 250 & Π. Ράλλη
122 41 Αιγάλεω
Κτήριο Ζ, Πτέρυγα Α
Γραφείο ΖΑ207 (2ος Όροφος)
  +30 210 538 1726, 
+30 210 538 1727
   idpe@uniwa.gr



UniwaLOgo Colour 1